Hi guys!

Idag har det faktiskt gatt ganska bra. En sign-up (konstig manniska, men intressant) men de andra har fatt 3 och 1. Outer suburbs rock! Aven fast jag inte kommit in I angesten annu sa tror jag anda att jag kommer sluta. Not for me. Har daremot blivit battre pa att fora ett samtal pa engelska, enligt mig sjalv, och jag angrar verkligen inte beslutet att borja. For det har varit en bra erfarenhet men jag kanner mig klar nu. Redo att ga vidare. Staying positive! Har ett litet mysigt plaza dar vi star idag och folk ar mycket mindre stressade och mer villiga att stanna. Sa tiden gar fortare idag. Kanns bra. Meeen... Vi hors senare my fellow comrades! G'day sir!

Kommentarer
Postat av: damen heter karin

awesomeness!!!! :) :) :)

Postat av: Lisa-Marie

Duktig!! :)

Jag tycker du är awesome!



Massa kramar!!!

2011-10-13 @ 07:54:28
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0