Just det!

När vi kom hit så var det 8 h skillnad mellan Sverige och Australien. Sen blev det sommartid här och det blev 9 h skillnad. Imorgon blir det vintertid och Sverige och det blir 10 h skillnad. Jobbigare och jobbigare att kommunicera med folk hemma. Tidigt på morgonen eller på kvällen efter ni har gått upp. Hehe.

Bara så ni vet.

Och om ni också vill veta så gillar jag mitt jobb. Och jag gillar att jobba mycket och ofta. Jag gillar att vi båda gör det. Men att vi ändå har tid för fika och mys. Det är grymt!

Har sagt det några gånger nu men det är bara kul. Ska försöka boka Breaking Dawn-biljetter också. Men det är svindyrt här. 154 kr per biljett. Men det är värt det.

Kram

Kommentarer
Postat av: angelica

Det e bara å punga ut!

2011-10-29 @ 18:42:18
Postat av: Josefine

Hohohi jag ska se den på torsdag nästa vecka;)

2011-11-08 @ 23:05:17

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0