Morning walk

Vackert väder, fåglarna kvittrar, hoppar upp ur sängen och tar en lång promenad.

Det var vår morgon. Tog massor av härliga bilder. Så det blev "intervallträning" Haha. Powerwalk - Stanna och fota i olika poser - Powerwalk - Stanna och fota, hoppa osv - Powerwalk. Osv.


Gick först genom Harry Potters värld. (Eller Hyde Park)

Såg nakna killar. Eller ja. De åtminstone löv på sig.

Närgångna fåglar.

Fina träd.

Ooh. Aah. Ööh.

Posa.


Nu måste jag gå till jobbet dock så jag får skriva mer ikväll. Slutar typ 9-10. Vi får se! Kram.

Kommentarer
Postat av: Lisa-Marie

Mysig promenix :) Liiiiite avundsjuk är jag allt!! :)

2011-10-20 @ 16:04:45
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0