Out on a jobhunt


Kommentarer
Postat av: Julia

Heja Lotta friskt humör!!!!



Här hemma har Ellen troligtvis fått vattkoppor. Feber och prickar har hon iaf! :)



Btw, det är dags för newbody. Gå in och checka sidan och se vad du vill ha. Såg att de nu var 4 (!!!!) trosor för 150 istället för 3. Mycket bra pris kompis! Fråga karin om inte hon också ska hs nåt ? ;)



Lycka till idag.

När jobbar du på cafet nästa gång Föresten?

2011-10-03 @ 08:57:31
Postat av: lotta

hej julie! stackars lillellen. mamma sa (skrev) det till mig... :( ge henne en bamsekram.



haha jag tänkte nyss på dem... men hallå, jag fick 4 par trosor förra gången. jag har 2 svarta och 2 vita. :/ men men.. asbra. ska checka. kan höra med karin också :P hur mycket får ni för att sälja det där förresten?



jag jobbar på måndag nästa vecka. sen jobbar jag mån-fre, 10-15.. håller på att försöka söka ett kvällsjobb också för det där blir inte bra pris (pengar) kompis.. men det är sämst tider för att kunna anpassa sig till ett annat jobb. slutar för sent för att få eftermiddagsskift på vanliga butiker (typ kläder) och börjar för tidigt för att ta morgonskift.



knepigt det där.



hoppas ni har det bra!

2011-10-03 @ 09:47:46
Postat av: Lisa-Marie

Jag håller tummarna för att det går bra med din "jobhunt" :)



Försök att se någorlunda normal ut i fejjan bara!



KRAM!

2011-10-03 @ 10:28:18
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0