Stora grejer händer här

Extra nyhetsinslag. Qantas har ställt in alla sina flyg. Det är jättestora konflikter mellan arbetare och företaget. Det har varit flera strejker sen vi kom hit men konflikterna har pågått i flera månader. Och nu är allt inställt. På obestämd tid. Hörde att arbetarna eventuellt planerade en strejk i jul. Men nu är ju företaget stillastående. Helt sjukt. Jättemånga är skitarga, vilket jag förstår, för det påverkar så himla många. Hoppas verkligen att de kommer fram till nåt. Hörde på nyheterna att nåt flyg hade fått landa på närmaste flygplats och inte flyga vidare.

Gissa vilket bolag vi ska flyga hem med?

Qantas

Aussie News


Kommentarer
Postat av: Lisa-Marie

INTE BRA!!! Lotta måste ju komma hem till jul!! Annars blir det inte bra alls! :(

2011-10-29 @ 12:31:18
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/
Postat av: Alina

aussiesome! då kanske ni helt enkelt får vara kvar längre. isf kommer jag och firar jul med er. Xxx

2011-10-29 @ 12:38:46
URL: http://lifebyalina.blogg.se/
Postat av: Lotta

Bra med olika åsikter och synvinklar haha :)

2011-10-29 @ 12:44:10
Postat av: Anonym

Nä vi vill ha hem dig till jul gumman, eller så kanske vi kommer till dig, eller inte kom jag på eftersom det är på grund av strejk som du inte kommer hem, hmmmm, massa kram

2011-10-29 @ 16:04:05

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0