Time Capsule

Älskar sånt här! Hittade en tidskapsel på Strathfield Square som ska öppnas år 2088. Den sattes ned där år 1988. Sjukt coolt. Undrar vad som finns där i.

Jag kom ihåg när jag grävde ned ett Läkerolpaket i sandlådan utanför vårt radhus i Sköndal. I den la jag en lapp där jag skrev all min personliga information och vad jag tyckte om livet. Grävde upp den någon månad senare för att kolla att den låg kvar. Sen grävde jag ned den igen och den föll i glömska. Sen försvann sandlådan och även min Läkerolask. Tragiskt. Haha. Jag hade velat gräva upp den nu. Jag var typ 11 eller 12 när jag grävde ned den.

Sen kan man ju tycka att idén att lägga lappen i en Läkerolask som skulle förmultna och försvinna kanske inte var det bästa beslutet i mitt liv. Men man lär sig av sina misstag.

Kommentarer
Postat av: Lisa-Marie

Haha.. jag tyckte det lät som en bra idé jag! :)



Gullig du är!

2011-10-13 @ 14:43:49
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/
Postat av: angelica

haha du e söt!

2011-10-13 @ 16:39:17

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0