Uppochner

Ibland är man på topp och ibland på lite lägre nivå. Jag och Karin var sjukt trötta idag. Skumt. Men jobbet var kul iaf. Tänkte prata med bossen om att jag ville ha fler timmar. Men han kom aldrig men de behövde en till imorrn så då ska jag jobba. Och det är asbra för då får jag mån-fre och ledig på helgen. Men sen är det ju mest 5-6 h per dag men det är ok. Bra start!

Har inte fått lön för fundraisinggrejen ännu. Ringde Amy (en tjej på kontoret) men hon sa att jag skulle få betalt på fredag. Konstig info. Men sen frågade jag om bonus för training och hon sa att hon inte visste om man fick betalt för det men jag tänker propsa på. Jag tänker göra det.

Så imorrn börjar jag kl 12. Karin 11. Båda jobbar till stängning. Åh apropå det! Idag jobbade vi också till stängning och vi fick med asmycket hem. Gott! Vattenmelon, mango, bär, yoghurt, sallad osv. Mums.

Men nu ska vi sova. Gutten natt!

Kommentarer
Postat av: angelica

ååååå jag vill också ha en massa mums!

2011-10-24 @ 15:26:32
Postat av: Semperkonungen

Trötta är alla här i sverige jist nu. Tänkte på en sak! Var är eran roomie? Har ni röjt undan henne för att slippa betala den hiskeligt höga hyran, smart isf. Vi ska flytta förresten.. Vi hitta ett hus i gbg så nästa månad bär lasset av :)

2011-10-24 @ 22:46:44
Postat av: Lisa-Marie

Hej gumman! Klart du ska propsa på pengarna! :)



Hoppas att du får så många timmar du behöver!

Själv ligger jag inlagd på SÖS men det är inte så farligt.. Känner mig lite ensam och trött dock...



Massa kramar gums!

2011-10-24 @ 23:05:33
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/
Postat av: Lott

Ja massa gott! Skulle dela med mig om du var här. Hehe



Semperbarn: hehe hon är typ aldrig här. Men jag skulle nog inte blogga om henne heller av respekt till henne. Vi bor ju med en okänd människa hehe. Haha då måste den vara riktigt fin om ni ska till gbg. Skicka bilder. Haha



Lisa då :( hur länge ska du vara där? Stackarn. Men du har datorn med dig iaf! ..? Eller :) stor lyckokram!

2011-10-25 @ 00:00:08

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0