Waking up in Sydney

Är det någon annan som har blogg.ses app? Är det någon som tycker att den suger förutom jag? Jag kan typ varannan gång ladda upp ett inlägg därifrån och varannan gång inte och knappt någonsin om jag vill bifoga en bild. Vet inte vad som är fel. Aja.

Vaknade i världens fräschaste värld idag. Storstädade igår och tvättade och allt. Avslutade med ett bad så man vaknade upp härligt fräsch. Det gillar vi.

Karin skulle jobba. Det känns som att Karin kommer tjäna dubbelt så mycket som jag bara för att jag aldrig kommer igång. Hehe. Det blir nog bra. Jag börjar ju imorrn, mån-fre. Great! Nu ska jag argumentera för djurens välfärd. Yay for me!

Idag så tog jag en tripp till gymmet. Lady Gaga peppade mig i si sådär 40 min. Sen var det härligt soligt ute, så jag bestämde mig för plocka på mig bikinin och sola lite. Det var asvarmt. Tills molnen kom.

Äter just nu lunch. Tänkte ta en snabb sväng till Paddy's för att köpa mina billiga äpplen (4-5 st för 7 kr). Hoppas det inte är lika kaotiskt som förra söndagen. Orka att jag faktiskt tänker gå dit på söndagen igen. Aja.


Kommentarer
Postat av: Lisa-Marie

Heja du!! Vad duktig du är :)



Imorgon börjar du jobba i alla fall! Coolt!!!



MASSA KRAMAR!



hälsningar från Up top

2011-10-09 @ 09:29:17
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/
Postat av: angelica

håller med lisa, shit va duktig du är! skönt att äntligen få börja jobba å tjäna lite pengar :)min fot känns lite bättre idag men kan fortafrande inte gå på den, men snacka om att jag fick träning igår med att hoppa runt på ett ben och hoppa på kryckor, svettades som en liten toka emellanåt!

2011-10-09 @ 14:09:21
Postat av: Alina

men åååååååååh. till allt. och du är så grym som fick jobbet du ville ha, yay!



jag har appen, men inte använt den alls. som typ minst hälften av alla mina appar dårå.



njut massor av att du vaknar upp i Sydney!! på riktigt.

2011-10-09 @ 14:28:08
URL: http://lifebyalina.blogg.se/
Postat av: Lotta

Åh tack! Hehe. Men ni är duktigs ni också! Bra med ofrivillig träning angelica :):)haha

2011-10-09 @ 22:19:28
Postat av: angelica

asså du ser sjukt smal ut på den här bilden!!

2011-10-10 @ 17:50:05

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0