Wonderwall

Happy sunday. Dock var det molnigt på morgonen så vi tyckte inte att det var värt att åka till Manly men vi var inte sugna på zoo så vi bestämde oss för en liten sightseeingpromenad som blev väldigt lång och 2 h senare med en ganska snabb takt så var vi hemma igen. Trötta, hungriga, törstiga och med skoskav. För mig i alla fall. Hehe. Nej men det var mysigt. Utforskade Paddington och Rushcutters Bay som ligger här i närheten. Hittade en marknad och fyndade en bok eftersom jag läst ut alla mina jag tog med hemifrån sedan länge. Bra motion också!

Åt sjukt god lunch men vi ville ut igen så vi fikade på GJ's och utforskade Westfield Mall efter Max Brenners chokladbutik som tydligen är väldigt känd. (Som för övrigt vi använder på Top Juice för att doppa jordgubbarna i, bara det bästa!) Mysig! Fick smaka chokladtryffel och dregla på utbudet. Gott.

Sen gick vi och satte oss i parken och småsnacka.

Det blev en lekaturistdag, eller vi behöver väl inte leka turister eftersom vi faktiskt är såna.

En del bilder i alla fall och det gillar ni väl? Jag gör det i alla fall. Muha.




Gudomlig röst. Slutade med att jag köpte hans skiva.

Boken köpte jag som sagt på marknaden.





Godis i provrörsform.

Halloween i cupcakeform.

Ajuste. Jag har gjort en bröstförminskning om ni inte visste det...?

Eller så är det bara bilden som får det att se ut så och i kombination med min humor så kan vad som helst hända!

Kommentarer
Postat av: angelica

älskar bilder!

2011-10-23 @ 11:11:01
Postat av: Alina

Woopwoop pics!

2011-10-23 @ 11:28:33
URL: http://lifebyalina.blogg.se/
Postat av: Lisa-Marie

Gud vad smal du ser ut gumman! På alla bilder!!



Ser ut som att ni hade en bra dag!

Kram kram!

2011-10-23 @ 18:33:57
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/
Postat av: Lotta

Hehe tack :) för jag ska väl ta det som en komplimang? Hehe kram!!

2011-10-23 @ 23:49:41
Postat av: Semperkungen

Inte bra att skoja om sånt, mama o julia kan tro på det.. Ni ser ut o ha det fint! Det glädjer mig jätte fruktansvärt mycket!

2011-10-24 @ 22:41:50

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0