Working at the car wash

Den låten spelades idag på jobbet.

Har nu jobbat på Top Juice med Karin från 7 - 16. Roligt! Var lite läskigt i början för chefen verkade sträng men nu känns det bra. Roligt med juicer och smoothies och allt. Kommer kunna värsta recepten när jag kommer hem. Tråkigt dock att enligt schemat kommer inte jag och Karin vara lediga samtidigt. Hon har fått 6 dagar i veckan och jag har 4. Men det löser sig! Sen är det lite shitty lön så jag kanske måste skaffa ett till jobb. Vi får se vad jag har råd och ork med. Men kul var det iaf! Jag trivdes verkligen.

Go!

image description
Karin med sin nya frilla (fontänen)

Kommentarer
Postat av: Lisa-Marie

Roligt att du fått jobb med något skojsigt! Trist att du måste leta efter jobb "igen"... Hoppas att du eventuellt får fler dagar så du kan vara glad med ETT jobb.. Fast jag tror att det passar dig jättebra med glassjobb :)



Vi saknar dig! Vi hade familjemiddag igår och du var inte där.. Kändes lite tomt måste jag säga.. Men Daniel var där och förgyllde dagen :)



Massa kramar!

2011-10-17 @ 08:56:25
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/
Postat av: lotta

men lisa det är fortfarande inte på glasstället jag ska jobba utan på juicebaren. men tack ändå :)



ja. jag är ju mittpunkten i vår familj så jag kan förstå att ni hade det lite trist. haha nej men jag hade jättegärna varit med! daniel är bäst :)



kram!

2011-10-17 @ 09:17:37
Postat av: angelica

Woho till jobb!

2011-10-17 @ 09:42:01

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0