Yeaah... No

Ja. Tack för the luck. Men det funkade inte tyvärr. Och om jag inte får 5 sign-ups den här veckan så får jag SPARKEN. Men jag hade ändå tänkt sluta så det är faktiskt helt ok. Jag har helt tappat gnistan. Alltså man får inte sparken. Man blir bara helt enkelt inte anställd. Grejen är att det är ett jobb som skulle kunna vara bra för det är så bra lön och bra timmar. Men inte för mig. Lider genom de sista timmarna så det är lika bra att jag letar vidare. Har pratat med hon som vi bor med och hon kanske kan hjälpa mig att få nåt. Vi får se! Men jag är positiv. Det värsta som kan hända är att jag blir arbetslös igen. Och det är ju en erfarenhet också. Haha. Nej men det kommer gå bra. Bossen på Karins top juice hade frågat om hon hade några kompisar som ville jobba så vi får se! Wiie!


Kommentarer
Postat av: angelica

you go girl!

2011-10-12 @ 15:48:48
Postat av: Lisa-Marie

Attans gumi! :(



Men vet du, då är det meningen att det ska vara så! Du kanske är menad för bättre saker :) Jag tycker absolut att du ska försöka få jobb där Karin jobbar, ser hur gott... eh.. kul ut som helst haha :)



Massa kramisar från mig och Vildingen!

2011-10-12 @ 21:28:37
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0