Another day

Nu är det kväll och jag har inte fått min dom, inget samtal. Har lämnat mitt cv i en klädbutik iaf.

Ska gå till caféet imorrn och höra. Men det lutar ju åt att det inte blir nåt eftersom de inte ringde. Dåligt tycker jag för de sa att de skulle ringa vare sig det blev nåt eller inte. Så som sagt, ska prata med dem imorrn. Och sen ska jag gå på ännu en jobhunt. Det blir bra sörru!

Idag har vi varit på picnic, solat på roof top och badat bubbelpool. Och andra ärenden. Awesome.

God natt!

Kommentarer
Postat av: mami

Vad tråkigt att de inte hör av sig, det kanske de gör snart. Jag jagar ju också jobb, men det är inte lätt,,,Jag var hos Lisa en sväng idag och klämde lite mage, det känns som lite fossingar eller nåt annat roligt därinne,,mysigt.

Solen skiner idag hur fint som helst.

Känns bra speciellt som jag kom hem 04.00 imorse och gick upp kl 8.00 för att tvätta, livet är härligt eller hur stumpan, massa kramar

2011-09-27 @ 16:24:08
Postat av: Alina

ahahaha Sydney + bubbelpool asså

2011-09-27 @ 23:45:31
URL: http://lifebyalina.blogg.se/
Postat av: lotta

Ja men livet går vidare mamsi, eller hur? jaga på du för förr eller senare så dyker det nog upp nåt bra. jag och karin kör på konceptet: allt är tillfälligheter. men att man också måste göra sig tillgänglig. haha ingen lång sovtid alltså. stackarn.



alina: yes! :D

2011-09-28 @ 02:03:10

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0