Cheers

Gud vad alla tjatar om bilder, hehe. Men det kommer. For narvarande har vi inte konstant access till internet men nar vi har det da javlar. Eller nat. Har knappt fotat nanting. Har varit for fokuserad pa lagenhetsletande. Om nagra timmar sa flyttar vi in. Fan vad bra. Sen ska vi forsoka surfa in pa grannarnas natverk, muha.
Idag ska vi bara ta det lugnt och kanske borja kika pa jobb. Ata mat for forsta gangen. Alltsa riktig mat. Det ska bli gott. Vi skulle ha atit pa restaurang igar. Sumosalad, hehe. Men vi somnade 17.00 och sen tankte vi se forsta avsnittet med Ashton Kutcher pa 2 and a half men men vi missade det ocksa. At nudlar och sen sov vi till 6. Sen hade vi skype;date med alicia kl 7. Great! Nu maste vi dra! Kalas.

Kommentarer
Postat av: Lisa-Marie

Hej gumman!

Ni får väl äta riktig mat idag istället :)



Jag mår ok efter operationen. Lite ont men jag lever..

Härligt att ni mår bra!



Kramar Storasyster

2011-09-21 @ 12:24:46
URL: http://mimitosbebis.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Ni åkte iaf rätt tidpunkt, det har spöregnat i flera dagar nu. Det e ju kul :P

2011-09-21 @ 12:26:58
Postat av: lotta

inte roligt med riktig mat i backpackerkök. men nu har vi ett eget! wiii! åt spaghetti med köttfärssås. mums :D

2011-09-21 @ 13:36:21
Postat av: angelica

meh vafan, kommentaren om vädret va från mig, jag lyckas alltid skriva utan namn :P

2011-09-21 @ 14:04:06

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0