G'day mate.

Hur mar alla? Jag mar bra. Karin ocksa. Men hon sager att hon har vitaminbrist for att vi bara har atit grot och nudlar i x antal dagar till lunch och middag. Haha. Men sa kan det ga. Snart far vi borja laga mat for vi har troligen *hoppas hoppas* landat en lagenhet i varsta hoghuset som var asfrasch och som har pool, bastu, gym och bubbelpool pa taket pa 29:e vaningen med asfin utsikt vid Hyde Park och varsta skyline. Jag och Karin har varit asnervosa hela dagen for att hon skulle hitta nagra andra eller att det inte skulle bli av men vi ska till hennes jobb (hon ar advokat) imorrn bitti och skriva papper och allt sa efter det kan vi slappna av men det ar nastan klart. Shit vad vi vill ha den! $20 over var budget men det ar lugnt vart det. Vi bor tillsammans med henne men hon jobbar typ long hours och har ett stalle i Manly dar hon bor typ varannan vecka. Hyran ar $420 per vecka inkl allt forutom internet och vi har eget rum med tva sangar. Stor garderob och extra garderob i hallen. Eget badrum med tvattmaskin och torktumlare i den. Iih. Blir sa himla glad om vi far den!

Annars sa lallar dagarna pa. Vi gar asmycket. Har sammanlagt kollat pa 8 lagenheter och idag oppnade vi bankkonto, registrerade oss pa Travellers at work (typ jobbformedling) och pa Medicare (gor sa att man inte behover betala extra avgifter vid olycka eller sjukhusbesok. Vi har fatt jattemycket gjort. Ska bli jatteskont att fa flytta in i en lagenhet och kunna packa upp och borja soka sjukt manga jobb. Hehe. Det blir bra det har.

Nu ar min tid snart slut men det var trevligt sa lange det varade. Hehe. Alltsa internettiden. Skriver sen. Kram pa er alla!

Kommentarer
Postat av: angelica

Shit, det låter ju asbra! Själv e jag strandsatt hos papi för fredrik tappade bort sin nyckel till mig så då fick han låna min, och den tappade han ner i hissshacktet och självklart har mickan låst det låset, så nu kommer jag inte in i.min egen lägenhet haha

2011-09-19 @ 12:34:30
Postat av: Lisa-Marie

Hej gumman!

Det låter ju sjukt bra! Jag håller massor av tummar att ni får den :) Lite lyx har ju ingen dött av haha..



Imorgon ska storasyster operera handleden på förmiddagen. Håll massor av tummar för mig stumpis! (det är en liten operation men ändå)..



Massa pussar och kramar till världens bästa lillasyster!!



PS. Bebis hälsar till moster att den är sjukt aktiv och håller på att sparka sönder mammas navel från insidan.. :)

2011-09-19 @ 15:26:56
URL: http://mimitosbebis.bloggplatsen.se
Postat av: mami

Hej stumpan, vad skönt om det löser sig med boendet,,annars så träffade jag Åsa idag. Och hon berättade att hennes Sandra hade hyrt något boende i Sidney som var bra och billigt så hon kunde berätta var om ni ville. Dessutom så hade hon ett ganska bra jobb med trevlig personal som hon kunde tippsa om "om ni ville" imorgon ska jag följa med din syster som ska opereras och kan behöva nån som håller handen,

må så gott, pussokramheladan, mami

2011-09-19 @ 22:10:27
Postat av: Anonym

satan vad gött det låter coolt att bo i en skyskrapa hoppas ni hittar lika grymma jobb :D

2011-09-19 @ 23:21:41
Postat av: mikaela

inlägget innan var från mig

2011-09-19 @ 23:22:17
Postat av: Lotta

Angelica: haha fan vad jag garva. Eeh lycka till med det där xp. Haha stackarn.. Lisa: oj :( hoppas allting går bra. Se til att mamma håller hårt i handen från mig också. Hälsa doktorn att om han gör nåt fel så får han med mig att göra! :):) hälsa Gudbarnet! Och klappa lite. Mamma: oh coolt. Låter asbra med tips på jobb! Kan inte du höra om sandras australiennummer och så kan vi höra av oss om vi behöver hjälp. Hälsa tack:) krama Lisa från mig och ps Sydney stavas med y och inte med i. Men du är gullig. Kram! Mickan: tack det hoppas jag också! Ska bli ascoolt att bo där! Om 40 min ska vi skriva papper iih :):)

2011-09-20 @ 01:27:22

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0