Hola!

Imorse vaknade vi kl 6 och fick vanta en timme pa frukost. Asbra frukost faktiskt. De har ett cafe i anslutning dar de gjorde iordning varsta espressokaffet med tre olika val. Antingen flingor(asgoda) med bananbrod(typ sockerkaka men jattegod) och orange juice, bacon and eggrolls m orange juice och kaffe eller fruktsallad med yoghurt och kaffe. Gott gott, ska testa alla. Idag ska vi fixa en massa. Har kollat massa boenden men det ar typ relativt dyrt. Ska kolla en idag som ligger ganska nara men den verkar ganska liten. Vi far se. Den kostar 1440 aud i manaden. Det blir typ 4-5000 per pers i manaden. Men som sagt vi far se. De soker milkmen i Adelaide, asbra lon. Haha. Men vi har fokus pa lagenheter just nu.

Vantar pa samtal om min vaska. Hoppas hoppas.

Pussochkramheladan. Ja det ar ett ord.

Kommentarer
Postat av: mami

Nej, ingen huvudvärk här inte. Jag körde hem folk istället, lugnast så. Du vet hur "glad" jag blir om jag dricker, det var värre med syrran, hon stuffade runt på dansgolvet. Vad är"milkmen" för arbete? hoppas att allt går bra därborta, kramar, hälsa Karin

2011-09-17 @ 08:54:57
Postat av: Lotta

Alltså jobba med mjölkleverans typ. Fast det var ett skämt. Dessutom var det i Adelaide :) bra att du är nykterist hehe. Kram

2011-09-17 @ 13:32:03

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0