House arrest

Fixade internet igår. Great! Både jag och Karin är överlyckliga. Vilken lyx! Nu kan vi börja söka runt lite på jobb. Skrev klart CV och personligt brev imorse så nu behöver vi bara ha en skrivare. Sen är det bara börja dela ut. Tänkte börja med att höra längst ned i byggnaden i typ en liten convenience store om de söker personal. Som man kan ha tills vidare om man inte får något direkt så är det ju ett lätt jobb. Känns det som iaf. Det är min "halvplan" men vi får se hur det går med allt.
Här sitter jag och myser i min lilla säng med spegel. Jag vet att det är motljus men man ser höghusen genom vårt stora fönster. Har en stor slidespegelbalkongdörr bakom den stora persiennen till vänster (egentligen höger eftersom det är spegelvänt).
Har laddat med hemtrevligheter. Fick bilder av Lisa innan jag åkte så dessa står nu här och är fina.
Kör glasögonorm nu för mina ögon är lite halvsmåröda och jag hoppas att det inte betyder nåt mer men better be safe than sorry.

Over and out!

Kommentarer
Postat av: angelica

låter ju awesome!

2011-09-22 @ 07:44:40
Postat av: Lisa-Marie

Åh vad fint med bilderna!! :)



Vi saknar dig!!

Massa kramar!

2011-09-22 @ 12:24:59
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0