Intressant

- Idag tränade vi. Men innan så bestämde oss för att upp till 29:e våningen. Bara för att komma upp till en låst dörr. Går ned till 27:e där man kunde trycka på en knapp och prata med the concierge (han som sitter i receptionen). Vi frågade hur man öppnade dörren från 27:e våningen. Han svarade: "Eeeeh... you're not supposed to walk the stairs, you have to walk all the way down". Så det gjorde. Jellylegs for sure... Upp och ned.

- Här om dagen gjorde vi klockan. Med armhävningar. Jag vann. Så Karins mission är att vinna över mig. Fan vad träningsvärk jag fick efter det.

- Karin "tvingade" de anställda på marknaden att öppna hennes kokosnöt för annars ville hon inte köpa den. De sa att hon kunde ta den i en påse och slänga den på marken, då skulle den öppnas. Haha. Men till slut öppnade de den åt henne.

- Min dator är seg.

- Annars har det regnat. Hela dagen.

Kommentarer
Postat av: angelica

hahaha åt både trapprona och kokosnöten ;)

2011-09-28 @ 14:31:00
Postat av: Karin

hahaha jag fragade faktiskt snallt :) :)

Postat av: Lisa-Marie

Haha.. :) Vad gott med kokosnöt!!

2011-09-29 @ 10:49:35
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0