Lost and found

Väntade tills kl 13.30 innan jag blev asorolig för mitt bagage. Ringde runt som en galning men ingen svarade nånstans. Sen testade jag i receptionen och se där, där var den! Trodde de skulle kontakta mig innan, men tydligen inte. Har kollat två lägenheter men ingen fastnade. La ut en annons om att vi vill ha lägenhet och har blivit smsad och ringd av en 48-årig "visiting fellow" och av en som ville att vi skulle bo chinatown och som var skum. Hehe. Vi får se om vi hittar nåt i Bondi. Har två trevliga norskor i vårt nya 6-bäddsrum. Great! Ser fram emot frukost imorrn, hehe :) kram

Kommentarer
Postat av: Alina

Skönt m väskan! Men se där, väska på villovägar m dator i hade väl varit ännu värre? ;) Hör av er om ni inte hittar boende, kan ju bli billigare att betala 290/v i Bondi är var ni nu bor nu (om det finns ledigt där jag bodde t.ex.)...

2011-09-17 @ 15:46:46
URL: http://lifebyalina.blogg.se/
Postat av: angelica

Håller med alina om väskan. Jag har nog fortfarande inte riktigt fattat att du e i sydney igen. Fast det kommer väl sen för vi bukar ju ändå inte ses en gång i veckan XD

2011-09-17 @ 15:59:29
Postat av: Lisa-Marie

Vad skönt att väskan är på plats! Hoppas ni hittar någon bra lägenhet OCH jobb :)



Vi håller alla tummar och tår!



MASSA kramar från storasyster, Oli och bebis

2011-09-17 @ 20:49:31
URL: http://mimitosbebis.bloggplatsen.se
Postat av: Julia

Skönt att väskan är tillbaka! Hoppas också på fin lägenhet snart då får ni fota så vi ser hur ni bor :)



Nuläget hemma (om du vill veta) : Ellen fick idag prova på de berömda dyket på babysimmet, hon gillade de, eller hon skrek iaf inte. Det var ungefär som när hon fick vågen med vatten över huvudet i Spanien. Förutom de så äter hon numera, eller har iaf gjort de två dagar i rad, en HEL burk mat- 190 g. Jag berättar för henne att det är lite mer än två 90 grammare. just de, jag gjorde comeback på handbollsplanen idag, två minuter, som slutade med ett besök på st Göran och en spricka i armen. Bandage o vila, utan lyft i 4 veckor. Niklas har precis kollat klart på inspelad dif match. I torsdags var han tillbaka på hockeyrinken, de gick bra förutom att han missa pucken ibland ;).



Återigen hoppas de blir lgh o jobb snart!



Kramar vi 3

2011-09-17 @ 21:55:37
Postat av: Daniel

nej, men asså det bästa hade ju varit om väskan var borta och att ni inte får någon lägenhet, eller helt enkelt bara att det blir krig i australien så att ni får komma hem :D:D:D PUSS!

2011-09-17 @ 22:42:34
URL: http://slickakatten.blogg.se/
Postat av: lotta

alina: bra tack :) vi har nagra pa gang men om vi far det lite jbbigt hor vi av oss!



angelica: hehe, ja. jag tror inte att jag har fattat det sjalv...



lisa: hehe yes vi haller pa som sma tokar forutom nar vi somnar av utmattning, muhaha men det ar ok!



men julia. det har kanns jatteonodigt, hur mar du? det later som niklas forra aret, kanske ar en familjegrej :P bra att du sa det till ellen sa att hon forstar :)



daniel: gulligt, haha nej vi hoppas inte pa krig. :) PUSS!

2011-09-18 @ 11:09:34
Postat av: Pappa

Hoppas ni hittar nåt bra ställe att bo på. Annars kan ni väl tälta på beachen!!!

Ha det så bra, Pappa!

2011-09-18 @ 15:37:33

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0