Raining on a sunday morning

Vaknade av att Karin kom hem från sitt jobb lite efter 1 i natt. Somnade om och vaknade 9.30. Det regnar som tusan utanför våra stora fönster (som jag älskar, alltså fönstrena). Det är en mysdag. Vi funderade på att gå på Sydney Aquarium men vår budget kände inte att det passade. Först vill jag kanske ha ett säkert jobb att luta mig tillbaka på. Och det vet jag om jag har imorrn eftermiddag. Gud, vad jag hoppas att det går bra imorrn. Nej. Det kommer gå bra. Så, nu är jag inställd på det.

Det känns som att de väntar sig att jag ska vara värsta superwoman för han förklarade tydligt: "Du får inte stå så här (visar en ihopsjunken hållning) och stå i ett hörn. You have to be on your feet, osv. Och det är inte jag som är the boss. The boss är en lite äldre kvinna som gillar effektivitet och att man är på." Så även fast jag vet att jag är så... så blir man lite halvskrämd. Men det SKA gå bra. Imorgon bitti (för er, men eftermiddag för mig) så ska jag tala om för er hur det har gått. Iiiih! Nä. Det går bra....

Massor av kramar på mina läsare! (Dvs familj och vänner, hehe)

Kommentarer
Postat av: angelica

Kram på di me!

2011-09-25 @ 09:39:47
Postat av: Lisa-Marie

Du, det kommer att gå asbra!! Du är ju världsabäst ju!!! :) Det är bara att vara pigg och uppåt (trevlig mot kunder är också en bra taktik ;)



Det kommer gå skitbra!

Massa kramar från storasyster, "Lill-Babs" och Oli

2011-09-25 @ 11:43:52
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0