The beginning

Planet lämnar marken kl 18.40 i eftermiddag/kväll. Wish me luck! Får skjuts av min alldeles underbara systeryster och mor. De ska sedan käka middag och fördriva tid i 4 h för att vänta på nötterna + Ellen som kommer från España idag. Kul för dem. Haha.

Jag åker alltså till Australien.

Mellanlandar i London. Väntetid 1,45 h.

Sedan 23 h till Sydney. Antar att vi stannar för att tanka nånstans men det står inte var.

Kl 6.05 (Australisk tid +8h) landar vi i Sydney den 16/9. Vi hoppar alltså över den 15:e helt och hållet.

Nu måste jag göra det som behöver göras. Jag kommer sakna alla så fruktansvärt mycket. Jag tror att de här 3 månaderna kommer att gå fort, på både gott och ont. Men fan vilken erfarenhet.

Vi ses och hörs mina vänner och familj!


Kommentarer
Postat av: angelica

haha läste precis inlägget under, det gick fort för dig att bli rik ;) haha

2011-09-14 @ 11:44:36
Postat av: lotta

haha jag vet. garvade lite när jag läste det XP

2011-09-14 @ 11:47:20

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0