Uh oh...

Har nu preliminärvägt min väska. Utan dator som ska i sen. Den vägde 21,3 kg. Datorn väger 2,3 kg. Gränsen går på 23 kg. Det här kommer bli tight. Jag kan typ slänga ut schampo och balsam för de väger 900 g styck men jag vill inte, haha. De är bra. Får se vad jag ska göra. Ev om jag lägger datorn i handbagaget men jag vill gärna ha lätt att bära när man springer runt på flygplatserna. Aja. Det löser sig.

Ska nu flytta lite grejer från kallförrådet till tvättstugeförrådet. Fun fun fun. Lisa kommer hit och fikar vid 13.30. Mysigt. Sen drar vi.

Kram

Kommentarer
Postat av: Alina

är du helt dum i huvudet? tänker du ha datorn i vanliga väskan?! datorn ska alltid vara i handbagaget! alltidalltidalltid. systemkameran också.

2011-09-14 @ 14:19:31
URL: http://lifebyalina.blogg.se/
Postat av: Alina

så. kände att det var vettigt att skicka det där meddelandet i ett sms också. check!

2011-09-14 @ 14:22:34
URL: http://lifebyalina.blogg.se/
Postat av: lotta

nu tycker jag du ar lite barsk haha.. men it all worked out well!

2011-09-16 @ 10:28:32

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0