We have arrived

Vi har nu som sagt kommit fram. Landade kl 6.00 pa morgonen har. Vantade i evigheter pa min vaska som inte kom. Gick till baggage service som skickade mig vidare och bladibla. Tydligen kommer min vaska imorrn bitti for den hann inte med vart flyg. Jag undrar var nanstans for vi hade som minst 2 h vid transfer. Herregud. Aja. De ska ringa mig imorrn och leverera den till vart hostel sa det ar ju great. Om allt reder ut sig.

Var sa himla trott nar vi kom fram men vi hann iaf introducera Karin till Subway och Woolworths och nu ska vi checka lite lagenheter. Weehaa. Har sovit i 4 h fran kl 12 till 18. Muha. Lite fel blev det dar men det gick inte att halla ogonen oppna nar man val hade lagt sig ned pa sangen.

Har fatt varan briefing och simkort men jag har ju ingen mobil att lagga simkortet i eftersom bagaget is on the way. Men det loser vi. Har fotat lite jobbskyltar runt om pa gatan, hehe.

Hoppas ni har det bra dar hemma. Kram pa er en massa massa!

Kommentarer
Postat av: Lisa-Marie

Hej gumman!

Vad skönt att höra att ni lever och mår bra! Vi saknar dig redan här borta! :) Jobbigt att väskan är borta (jag känner igen det haha)...



Hoppas den kommer tillrätta på en gång! Har du skrivit en förlustlapp på flygplatsen? VIKTIGT om den inte kommer tillrätta på en gång för om den är borta mer än 1-2 dygn så har du rätt till ersättning.



MASSA pussar och kramar från storesyrran som har haft vadkramp hela natten.. :)

2011-09-16 @ 11:34:49
URL: http://mimitosbebis.bloggplatsen.se
Postat av: lotta

jag fick en lapp som jag tror ar en forlustlapp sa allt finns ju pa papper. men man far alltsa ingen ersattning for bara ett dygn eller? ar lite forvirrad med det dar. :/



massor av kramar!

2011-09-16 @ 12:14:50
Postat av: mami

Hej lilla gumman, skönt att ni kommit på plats och så hoppas vi att allt löser sig. Nej du får ingen ersättning om väskan bara är borta en dag det gäller bara om den är försvunnen i två dagar ( sa Lisa). Ha det så bra nu, själv så ska Sussie och jag ut och festa idag vi ska gå och träffa våra gamla klasskompisar från "morgongården" dit vi gick och festa när vi var tonåringar, kul va? många kramar från mami

2011-09-16 @ 13:34:30
Postat av: Alina

hehe alltså visst att ni är i en annan tidszon och i framtiden och allt, men bara för det är det inte 4 h mellan 12 och 18 Lotta kompis ;)

2011-09-16 @ 14:07:24
URL: http://lifebyalina.blogg.se/
Postat av: Julia

Haha bra alina att du rättar henne ;)



Skönt o höra att allt gått bra!!! Här hemma är det snart dags för FREDAGSMYS!!! har du med dig brallorna Föresten? ;)



Men är telefonen i stora bagaget eller? Har du inte iphonen med dig?



Hälsa Karin!

2011-09-16 @ 14:37:23
Postat av: angelica

skönt att väskan ändå ska komma efter en dag :P om den nu gör det. haha jag tänkte inte ens på att det var något konstigt med 12-18 XD

2011-09-16 @ 16:34:18
Postat av: lotta

alina och alla andra: haha, jag berattade forut for karin vad jag gjorde for fel for hon rattade mig men jag glomde andra. det stod 6 pa klockan pa datorn och jag tankte fran 12 till 6 nar jag raknade ut 4 h. alltsa 6 - 2. Forstar ni? haha. aja det ar bara kul. trakigt med ingen ersattning, inte kul att inte ha ombyte hehe. nej men det ar lugnt..



julia: jo min extramobil ar i stora bagaget. iphonen har ju mindre simkort och det kanns onodigt att ga och klippa det bara for ett dygn :P



tyvarr inga fredagsmysbyxor, hade begransning pa vaskan vettu. har inga mysisar med mig alls! bara leggings...hehe

2011-09-17 @ 00:14:43
Postat av: lotta

mami: gud vad kul! hade du "lite ont i huvudet" efterat ocksa? XP

2011-09-17 @ 00:16:24

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0