Whaaeeeaaale

Idag har inte mycket hänt. Karin har gått till sitt provjobb och jag sitter och kollar på Australiens "The beauty and the geek". Fascinerande. Men TV:n har precis fåtts igång eftersom det saknades en sladd men nu! Woohoo.

Imorgon ska jag också gå till Top Juice och försöka hitta någonstans där man kan lämna in sitt CV till någon Whale Watching Cruise. Peppar inför det. Sen ska vi kanske gå ut på kvällen.. grymt.



Jag posar "framför" en butik. Pressat många skjortor med det märket. Haha.


Kommentarer
Postat av: Lisa-Marie

Cool gumman!!! Håller tummarna att du får något jobb med valar :) vore ju hur coolt som helst!!!



Massa kramar! Vi saknar dig!!

2011-09-29 @ 10:54:54
URL: http://babyinbaking.wordpress.com/
Postat av: Alina

woopwoop!

om ni går till the club och träffar en julian (delägare) kan ni ju hälsa från mig haha. slår vad om att ni får något gratis då. dagens to-do! ;)

2011-09-29 @ 13:58:47
URL: http://lifebyalina.blogg.se/

Kommentera mitt finfina inlägg här:

Och vad heter damen eller herrn?:
Kom ihåg mig?

En liten kontaktmail kanske?: (publiceras ej)

Har du en blogg eller hemsida?:

Varsågod och skriv:

Trackback
RSS 2.0